czwartek, 18 września 2014

Witajcie!

Dzisiejszy post jest inny niż większość dotychczasowych, ale także związany z moją pasją :)

Więc tak, zacznę od tego, że: dzisiejszy post będzie dotyczył "modelinowych" zakupów. Zrobiłam je w dwóch sklepach internetowych:
- Kreatywny Stragan
- Sklepik dla Was.
Na razie dotarła do mnie tylko jedna przesyłka, ale mam nadzieję, że druga także dotrze w najbliższym czasie, bo nie mogę się już tego doczekać :)

Tak jak już mówiłam - mam tylko jedną przesyłkę - z Kreatywnego Straganu :)
Pokażę Wam co kupiłam:

Modelinę FIMO 56g: 3 czarne (9), 2 "sahary" (70), 1 brązowa (7)
Jedna czarna już napoczęta :)






Patyczki: pomidor i banan:

Mini widelczyki, łyżeczki i nożyki:



Zatyczki do telefonu:

Woreczki celafonowe:

Jedna zawieszka (w kolorze starego złota) z napisem HAND MADE :) 

Piszcie w komentarzach w jakich sklepach Wy robicie zakupy :) 
Pozdrawiam i do zobaczenia w kolejnym poście :)




2 komentarze:

  1. Fajne pomysły i świetne wykonanie:)
    Widzę że masz podobne zainteresowania do moich.

    Zapraszam na mojego bloga: minimeble.blogspot.com
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  2. Również używam modeliny fimo.

    Obserwuję jako Laura-ss (kot na profilowym)

    Pozdrawiam, www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń