poniedziałek, 7 lipca 2014

Bukiecik

Witajcie!
Jak przemijają Wasze wakacje?
Dzisiaj pokażę Wam mój PIERWSZY PIERŚCIONEK, ale na pewno nie ostatni :) Jego kolory idealnie pasują do kolorów lata, ale i do mojej sukienki :)

Podoba się Wam?



Ostatnio mojego bloga odwiedza coraz więcej osób. DZIĘKUJĘ!!! Zapraszam do obserwowania bloga i komentowania moich wyrobów, bo każda Wasza wypowiedź motywuje do dalszej pracy :) Zapraszam także na mojego fanpaga: www.facebook.com/modellingclayart :) Dziękuję!!!


2 komentarze:

  1. Jaki śliczny pierścionek! ^^ Bardzo mi się tu podoba, będę zaglądać częściej. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Starannie wykonany i ładnie dobrane kolory. Super!
    Pozdrawiam.

    modelineismypassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń